Close

Kdo jsem

a proč průvodce Google Analytics?

Jsem on-line markeťák, lektor, podnikatel a konzultant.

Za ty roky, co to dělám, mi práce se stovkami klientů umožnila proniknout do analýz návštěvnosti webových stránek a pochopit navíc technické pozadí těchto nástrojů.

Google Analytics používám každý den. Na základě jasných dat se rozhoduji,
kam se vyplatí investovat čas a peníze.

Musím být efektivní = dívat se pouze na věci, které mají smysl.

Většinou pracuji pro malé a střední firmy.
Spravuji jim kampaně, analyzuji výsledky a konzultujeme.

Asi jsem trochu divný, ale testování a analýzy miluji 🙂


S manželkou často a vždy na několik měsíců v roce odcestujeme.
To pro mě znamená jediné: Musím být maximálně efektivní.


Proč přednáším a dělám kurzy?


Měl jsem dříve jeden velký problém…
…mluvil jsem moc technicky a klienti mi občas nerozuměli.

Začal jsem tedy na sobě makat: Dělat přednášky, psát články, pořádat kurzy a semináře. Zlepšení přišlo za pár měsíců a proto vše píšu i sděluji „po lopatě“ a „krok po kroku“.


Zde jsou poslední přednášky v roce 2017: 

Slezská univerzita v Opavě 2016

Přednáška na téma zvýšení návštěvnosti webových stránek v systému WordPress (WP Opava).

BarCamp Brno 2017

Přednáška s mojí ženou o digitálním nomádství: Srí Lanka 2017 v tuktuku.

BarCamp Plzeň 2017

17 tipů na zvýšení návštěvnosti webových stránek díky technickým změnám.

České Budějovice 2017

Přednáška o e-mailovém marketingu, nástrojích a možnostech automatizace prodeje.

V poslední době jsem se zaměřil nejen na články,
ale i na živé webináře, kdy se lidé rovnou ptají a já ihned reaguji:

Webové stránky

Jak udělat webové stránky ve WordPressu (webinář zdarma)

DreamROI a PPC

Jak DreamROI.cz snižuje náklady na PPC kampaně.

Thrive Leads

Možnosti pluginu Thrive Leads: Testování, analýzy.

E-shopy a retargeting

Co je důležité nastavit v e-shopu a jak na retargeting.

Když jste malá nebo střední firma, nemáte čas na blbosti. Musíte se rvát o každou minutu, den má jen 24hodin a rodina by neměla být na posledním místě. Sám to znám, protože jsem OSVČ, mám s.r.o. a jsem plátce DPH.


Je pravda, že existuje spousta materiálů o Google Analytics. Můžete si kupovat tlusté knížky nebo se dívat na hodinová videa. Jak ale opravdu vše využijete v praxi?


Můj průvodce není dělaný pro velké firmy, ale vypichuje ty nejdůležitější části Google Analytics, které se osvědčili v reálných projektech. Jednoduše napsáno: „Za málo času, hodně muziky“ 🙂

Průvodce jsem napsal pro ty, kteří chtějí využít Google Analytics naplno a přitom se věnovat svému podnikání. Opravdu nemusíte vědět všechny věci, stačí se soustředit na ty nejdůležitější a být efektivní!

Podívejte se sami

Můžete nahlídnout do průvodce Google Analytics a sami tak posoudit, jestli vám pomůže.

Klikněte ZDE